Adjudiquem les obres de reforma del Castell de Can Ruy

Adjudiquem les obres de reforma del Castell de Can Ruy

Aquesta setmana, l’Ajuntament de Cabra del Camp ha adjudicat les obres de reforma del Castell de Can Ruy a l’empresa Obras y Servicios Najima SL.

El castell té una superfície de 2.383 m2 dels quals se’n ocuparan, només, una part. El projecte es basa en la recuperació d’una de les façanes, l’habilitació d’una sala polivalent per a festes i celebracions i una zona de servei o cuina. És un dels projectes més importants ja que es recuperarà un espai històric al municipi. Actualment, la zona es troba en desús i, quan finalitzin les obres, se’n beneficiarà l’Associació de Veïns de Can Ruy.

El projecte es va licitar per un import de 88.323,45 euros més 18.547,92 euros d’IVA. Els treballs començaran en poc temps i és previst que tinguin una durada de dos mesos.

A finals de l’any passat es va netejar tot l’entorn del Castell de Can Ruy amb l’objectiu de començar les obres durant aquest any 2021.