Anunci aprovació padró fiscal taxa subministrament d'aigua del 4t trimestre del 2019

24/02/2020

Aprovat per resolució de la Junta de Govern Local, de 14 de febrer de 2020, el padró fiscal de la taxa de subministrament d’aigua potable corresponent al quart trimestre 2019, per un import de 9.586,23 euros, es sotmet a exposició pública per un termini de 15 dies hàbils per tal que es pugui consultar a les oficines municipals, en l’horari d’atenció al públic, i fer les reclamacions i/o al·legacions que s’estimin pertinents. Exhaurit el termini reglamentari es considerarà aprovat definitivament i es procedirà al cobrament dels rebuts corresponents per un període en voluntària de dos mesos.

Cabra del Camp