Comunicat en relació a les obres de la urbanització Mas del Plata

30/07/2021

Comunicat en relació a les obres de la urbanització Mas del Plata

Davant la incertesa que s’ha generat entorn a l’inici de les obres de la 3a fase de la Urbanització Mas del Plata, l’Ajuntament de Cabra del Camp informa que, en la primera reunió que s’havia mantingut amb Agbar, l’empresa adjudicatària del projecte, s’havia acordat que les obres començarien el passat 26 de juliol.

No obstant, les obres, que consisteixen en la pavimentació i xarxa d’aigües pluvials amb la incorporació de la xarxa de residuals, no han començat en el termini previst per causes alienes a l’Ajuntament. Tot i que l’equip de govern ha valorat totes les opcions, l’empresa adjudicatària no ha incomplert el termini d’inici de les obres, perquè hi ha un marge de 30 dies per començar els treballs des de la signatura de l’acta de replanteig.

D’aquesta manera, s’ha acordat amb Agbar que les obres comencin el mes de setembre i  sense més retards. Demanem disculpes a tots els veïns i a totes les veïnes de la Urbanització Mas del Plata per aquest contratemps, tot i que les obres es faran segur.

Llegeix AQUÍ la carta d'AGABAR en referència a l'inici d'obres.