Comunicat sobre la pèrdua involuntària del pla d’ocupació de la Diputació de Tarragona

12/11/2020

L’Ajuntament de Cabra del Camp, segons les informacions imprecises i no contrastades que han aparegut i en les quals s’atribuïa a l’equip de govern la pèrdua de l’adjudicació d’un pla d’ocupació, comunica que:

-El pla d’ocupació el va convocar la Diputació de Tarragona el passat mes de gener de 2020, quan l’actual equip de govern encara no havia arribat a l’alcaldia. Aquestes convocatòries, a més, acostumen a ser de ràpida resolució.

-L’anterior equip de govern no va rebre la convocatòria i, per tant, no estava informat de la possibilitat d’acollir-s’hi.

-L’Ajuntament s’ha posat en contacte immediatament amb el Consell Comarcal de l’Alt Camp, que col·labora en el projecte, per trobar la manera de solucionar aquest greuge.

Cal observar, també, que és d’interès per a l’Ajuntament poder beneficiar-se d’aquest pla d’ocupació, que afavoreix la inserció laboral de persones en situació d’atur i que permet impulsar tasques de desbrossament, poda d’arbres, arranjament de marges de camins i senders d’interès turístic i neteja de vorals.