Impulsem la revista municipal

05/11/2020

Impulsem la revista municipal

L'Ajuntament de Cabra del Camp inicia una nova etapa amb la publicació d'una revista municipal. L'equip de govern ha considerat necessari impulsar aquesta publicació per tal d'apropar l'acció de govern als veïns i a les veïnes del municipi, tant els del nucli com els de les urbanitzacions.

Els continguts se centren en explicar amb profunditat els projectes municipals, alhora que suposa un exercici de transparència per tal que tothom tingui a disposició l'actualitat municipal i les accions de totes les regidories.

La nova publicació municipal també reserva un espai per tal de donar veu a l'oposició, que es pot expressar sense reserves. A més, es dona espai a les entitats i associacions del terme municipal per tal que puguin participar activament de la revista donant a conèixer les seves activitats, ara limitades per la Covid-19, amb l'objectiu que tots els veïns i totes les veïnes es facin seva la revista i implicar-los en el dia a dia de l'activitat del poble.

La revista representa un nou canal de comunicació amb la ciutadania, amb l'avantatge que es pot consumir lentament, un clar contrast amb les xarxes socials municipals, on la informació que s'ofereix és més immediata.

L’alcalde, Javier Romero, expressa que aquesta publicació representa la voluntat d’oferir un servei públic més per tal que tothom pugui conèixer la realitat municipal i espera que tingui una bona acceptació entre els veïns i les veïnes, que han de convertir-se en els autèntics protagonistes de la revista.

IARAQUÈ Comunicació i brànding ha dissenyat una publicació dinàmica, moderna i atractiva per a facilitar la lectura. La fotografia de la portada és d’Adrià Rovira i, per als propers números es convocarà un concurs fotogràfic per tal que tothom qui ho vulgui, pugui participar-hi.

La publicació de la revista municipal serà de caràcter semestral i es podrà trobar en versió impresa i, també, en línia, a la pàgina web de l’Ajuntament.

Pots llegir-la AQUÍ