L’Ajuntament de Cabra del Camp aprova un pressupost que contempla un augment del 7,5% en inversions

15/02/2021

L’Ajuntament de Cabra del Camp ha aprovat, de manera inicial, en sessió plenària, el pressupost de 2021, que suma un total de 2.666.730 euros en el capítol d’ingressos, com a conseqüència de les quotes urbanístiques que s’apliquen per a la tercera fase de la urbanització de Mas del Plata. A més, també hi ha hagut una revisió del cadastre sobre les finques rústiques, mentre que les taxes i impostos municipals es mantenen igual que en l’anterior exercici.

La previsió de despeses suma 2.666.373,06 euros. Pel que fa al capítol de despeses de personal, cal destacar que s’ha fet un complement de sou per a la plaça de secretari, per a equiparar-la a als mateixos llocs de treball que als municipis de l’entorn. També s’ha creat una plaça nova de peó.

Pel que fa a les inversions reals, la partida suma 1.461.680,38 euros, un 7,5% més que en l’anterior exercici, que va ser d’1.240.905 euros. Aquest augment es justifica pel fet que hi ha romanent de tresoreria i que es poden gastar més diners. En aquest sentit, es preveu l’execució de diverses obres, com la urbanització del carrer de la Creu, de la plaça Mazinger Z i la rehabilitació del Castell de Can Ruy, tots tres, projectes inclosos al PAM de la Diputació de Tarragona. També s’endreçarà la plaça Miralcamp.

Finalment, per tal de recolzar els establiments restauradors del municipi davant dels efectes de la Covid-19, s’han reservat 4.350 euros.

Si algun veí o veïna té interès en conèixer amb més profunditat el pressupost, pot contactar amb l’Ajuntament.

Pots consultar tot el pressupost:  Ingressos  i   Despeses