L’Ajuntament de Cabra del Camp dignifica l’espai de les antigues piscines de Mas del Plata

07/12/2020

L’Ajuntament de Cabra del Camp ha finalitzat les tasques de recuperació de les antigues piscines de la urbanització de Mas del Plata. L’actuació ha consistit en cobrir les tres instal·lacions existents (fins a tres piscines de diferents dimensions) que estan en desús des dels anys 90.

El consistori ha volgut dignificar aquest espai a tocar del local social de la urbanització perquè ara s’hi acumulava brutícia i s’havia convertit en una zona insegura per als veïns i per a les veïnes, amb forats de fins a 2 metres de fons i 4 de llarg.

L’equip de govern ha volgut evitar possibles accidents i, per això, s’han invertit fins a 9.000 euros en millorar-ne les condicions. De fet, està previst destinar aquest espai en habilitar un parc per a l’esbarjo de gossos.