L’Ajuntament de Cabra del Camp fa arribar els serveis socials a la Urbanització Mas del Plata

19/02/2020

L'Ajuntament de Cabra del Camp, a través de l'àrea de Benestar Social del Consell Comarcal de l'Alt Camp, fa arribar els serveis socials a la Urbanització de Mas del Plata.

Fins ara, els tècnics de l'ens supramunicipal, oferien el servei al consultori de Cabra del Camp i, ara, també arriba al Club Social de la urbanització. Aquesta iniciativa té per objectiu apropar els serveis de benestar social a la ciutadania i evitar desplaçaments.

Aquest dijous, dia 20 de febrer, es començarà a atendre els veïns i les veïnes que ho necessitin i, a partir del mes de març, els tècnics es desplaçaran fins a Mas del Plata cada primer dilluns de mes, de les 09.00h a les 11.00h.

Els veïns i veïnes de Cabra del Camp mantindran el servei, que s'ofereix cada primer dijous de mes.

Totes aquelles persones que requereixin el servei, poden demanar hora tant a l'Ajuntament de Cabra del Camp (977630131) com al Consell Comarcal de l'Alt Camp (977604258).

L'Àrea de Benestar Social del Consell Comarcal de l'Alt Camp té com a objectiu impulsar les polítiques socials establertes per la nova Llei de Serveis Socials per tal de millorar la qualitat de vida de les persones, sobretot de les més vulnerables.

En aquest sentit, cal recordar que també hi ha tres equips més que atenen situacions específiques d'infància i família, de persones amb grau reconegut de dependència i adults i gent gran amb situació de risc. Les visites també es fan tant al poble com a la urbanització de Mas del Plata i les cites es tramiten a través dels mateixos equips o a través de la treballadora social que és la que visitarà cada primer dilluns de mes.

Finalment, també hi ha un centre obert a Mas del Plata que atén a infants, joves i famílies des del suport socioeducatiu.