L’oposició presenta una moció de censura a l’equip de govern, en minoria

28/02/2020

L’oposició presenta una moció de censura a l’equip de govern, en minoria

Els grups municipals a l'oposició: Caminem Tots Junts (JuntsxCat) i Futuro Podemos, han arribat a un acord per a presentar una moció de censura a l'actual equip de govern: Acord per Cabra – Acord Municipal (APC-AM), que governa amb una minoria després que es trenqués l'acord amb Caminem Tots Junts pocs mesos després d'haver fet el ple de presa de possessió de l'alcaldia i que havia nombrat Natàlia Targa primera alcaldessa del municipi.

El ple municipal celebrat ahir, dijous 27 de febrer, incorporava, com a punt de l'ordre del dia, el nombrament com a regidora, de Mireia Jorge Patricio, de Caminem Tots Junts (JuntsxCat) en substitució de Joan Maria Baldrich, que va renunciar al seu càrrec fa escasses setmanes.

Amb aquest relleu oficiat ahir, els membres dels dos grups a l'oposició Caminem Tots Junts (Andreu Ferré, Mireia Jorge i Javier Romero Aznar) i els de Futuro Podemos (Miguel Castañón i Montserrat Bermúdez) han presentat, aquest migdia, una moció de censura a l'equip de govern al registre de l'Ajuntament. Ara, s'obre un termini de deu dies hàbils per a realitzar el ple en el qual s'haurà de debatre la moció de censura.

El document presentat per als membres de l'oposició proposa com a alcalde Javier Romero Aznar, de Caminem Tots Junts.

Properament, informarem sobre la data del ple de moció de censura.