Piscina Gratuïta a causa de la onada de calor

28/06/2019

Piscina Gratuïta a causa de la onada de calor

Es fa saber, que a causa de l'onada de calor que estem patint, l'entrada a la piscina municipal serà gratuïta per a tots els usuaris, fins diumenge.

Segons ha informat el Servei Meteorològic de Catalunya aquesta onada de calor afectarà Cabra del Camp de manera més intensa avui divendres. A partir de dissabte començarà a remetre, però l'intensitat serà encara molt alta dissabte i diumenge. Per això des del consistori s'ha decidit deixar l'entrada gratüita com a mesura per combatre la calor, fins diumenge.

La Piscina obre cada dia de 12 del matí a 8 del vespre.

Aquests dies, en cas de completar-se l’aforament màxim a la instal·lació com a conseqüència d’aquesta mesura temporal i excepcional, es deixarà entrar a la piscina als usuaris a mesura que aquesta es vagi buidant.

Des de l'Ajuntament de Cabra del Camp es recomana als vilatans seguir els consells del Departament d'Interior de la Generalitat contra l'onada de calor, especialment en el tema hidratació i evitar sortir al carrer a les hores de més sol.