Recepcionen les obres de pavimentació i de la xarxa d’aigües residuals i pluvials a la urbanització Mas del Plata

17/06/2020

Les obres d’urbanització de Mas del Plata de Cabra del Camp han consistit en la pavimentació i la millora de la xarxa d’aigües pluvials i residuals: en total, s’ha actuat en 700 metres de carrers, un projecte previst en deu fases les quals, ara, s’ha procedit a realitzar les dues primeres. Concretament, s’han asfaltat als carrers Alió i Quart per què, poc a poc, els propietaris gaudeixin de tots els serveis municipals.

També s’ha actuat a la xarxa d’aigües residuals i clavegueram, que també es trobava en molt mal estat, a la vegada que hi havia pocs pous de registre per a controlar i vigilar el seu funcionament. Així, s’ha procedit a la construcció d’una nova xarxa d’aigües residuals i, també, d’aigües pluvials amb canonada de PCV i nous pous de registre. Gràcies a les converses per part de l''Ajuntament amb la empresa CADISA, propietària del servei d'abastament d'aigua potable de la urbanització del Mas del Plata, s’han renovat les instal·lacions als carrers per on han transcorregut les obres.

Tot i que les obres van finalitzar a finals d'abril de l'any 2019, la recepció de les obres va tenir lloc la setmana passada, un procés que s'ha retardat a causa de les eleccions municipals del 2019, del canvi de govern municipal el passat mes de març i de la crisi sanitària de la Covid-19.

L'execució de les dues primeres fases d'aquest projecte ha suposat un cost de prop de 700.000 euros, que assumeixen els veïns i les veïnes de la urbanització, en la seva totalitat, amb el pagament de les quotes urbanístiques que aprova l'Ajuntament.

L'obra, projectada des de fa 12 anys, era molt esperada al Mas del Plata que, poc a poc, regularitza la seva situació com a urbanització no recepcionada.