Se suspèn la Festa Major de la Santa Creu

31/03/2020

Se suspèn la Festa Major de la Santa Creu

Lamentem informar que l'Ajuntament de Cabra del Camp suspèn la Festa Major de la Santa Creu, que se celebra el primer cap de setmana de maig, a causa de la incertesa generada per l'estat d'alarma pel coronavirus.

L'emergència sanitària ha fet que el consistori s'hagi de replantejar la celebració de la Festa Major petita del municipi, durant la qual també se celebra la Festa de la Gent Gran, el ball de festa major, la processó, pla plantada de flors, o el lliurament dels premis literaris.

Tot i que l'estat d'alarma està decretat fins a mig mes d'abril, és possible que el confinament s'hagi d'allargar, motiu pel qual, es cancel·la aquesta festa, ja que implicaria l'aglomeració de molts veïns i veïnes.