Suspensió del cobrament dels impostos i taxes municipals

27/03/2020

Suspensió del cobrament dels impostos i taxes municipals

Us informem que, d’acord amb les Disposicions Addicionals tercera i quarta del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, que declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisis sanitària ocasionada pel COVID-19, el cobrament dels Impostos i Taxes municipals han quedat posposats.

La suspensió afecta

• En relació amb el període de recaptació voluntari es suspèn la data de finalització.

• La suspensió també afecta als pagaments fraccionats, ajornats i als pagaments personalitzats.

També us informem que mentre duri el confinament, les oficines d'atenció al ciutadà de BASE-Gestió d'Ingressos romandran tancades, però els ciutadans s'hi poden adreçar a través del correu electrònic u.atenciousuaris@base.cat o al telèfon d'atenció a l'usuari 977 253 400.